خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

حسین صفا

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۲۷ ب.ظ
در توبه نامه ها بنویسیدم
من لیقه‌ ی زبان شما هستم
سگ های بی محله بلیسیدم
من توله استخوان شما هستم
 
من کاسه ی دهان خودم را با
خوشبوترین لغات می آمیزم                   
چون رختِ چرکِ توی لگن اما
فحشم که در دهان شما هستم
 
اینجا در انزوای جهان، چیزی
شکلِ ستاره ای‌ست که می سوزد
آیا قرار نیست ببینیدم ؟!
من نیز در میان شما هستم!
 
من چیستم برادر کمرنگِ
سلول های خون شما مردم
من کیستم شمای شما مردم
من جمع مهربان شما هستم...
 
با خنده های کوچک و معلولم
در فقر مثل مورچه می لولم
هم دستبوسِ لقمه ای از نانم
هم شوربای نان شما هستم
 
من استکانْ شکسته ی تنهایِ
روز خمار بودنتان بودم
بعد از شرابخواریتان هم نیز
لِردی در استکان شما هستم
 
آری جهان جهنم غمگینی ست
 بی هم قفس شدن غم غمگینی ست
چون از شما هزااااار جهان دورم
غمگین تر از جهان شما هستم
 
اندوه تان به شکلِ جفاهاتان
طوری عبور می کند از من که
حس می کنم شما شب بارانی
من نیز ناودان شما هستم
 
گنجشک های ساده ی خوشحالی!
من با هوای آبی و نمناکم
با ارتفاع روشن و غمناکم
عمری ست آسمان شما هستم
 
پایان شاهنامه ی ناخوش، من
خاکستر غرور سیاوُش، من
من سربه دار و سوخته پر، گویا
من نیز قهرمان شما هستم
 
حسین صفا
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۷
معصو مه

نظرات  (۳)

حسین صفا با چاووشی مشهور شد اگر نه شعرهاش خیلی بر سر زبانها نبود ...البته نظر منه

پاسخ:
شاید. ولی شعراش خوبه.
۲۱ دی ۹۹ ، ۰۴:۲۶ سیروان REGA
چاووشی همیشه دنبال شعرایی بوده که مثل شعرای حسین صفا پر مفهوم و چالشی باشن و هر شعری و شاعری شعراش اینطوری نیست واقعا حسین صفا حق داشتن این شهرت و محبوبیت رو داره دقیقا مثل چاووشی
۰۶ آذر ۰۰ ، ۲۲:۴۱ حسین خسروی

حسین صفا اشعارش طعم و بوی متفاوتی داره

پاسخ:
🌹🍃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی