خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

به شاهراهِ طلب بیم نامرادی نیست...

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۵۳ ب.ظ

زمان میانِ من و او جدایی افکنده ست

من ایستاده در اکنون و او در آینده ست ‌

چه مایه گشتم و آینده حال گشت و گذشت

هنوز در پی آینده حال گردنده ست ‌

به هر قدم قدَری گفتم از زمان کندم

کنون چو می نگرم او ز عمرِ من کنده ست

به آرزو نرسیدیم و دیر دانستیم

که راه دورتر از عمرِ آرزومندست ‌

تو آن زمان به سرم سایه خواهی افکندن

که پیشِ پای تو ترکیبِ من پراکنده ست

به شاهراهِ طلب بیم نامرادی نیست

زهی امید که تا عشق هست پاینده ست ‌

ز دورباشِ حوادث دلم ز راه نرفت

بیا که با تو هنوزم هزار پیوندست ‌

به جان سایه که میرنده نیست آتش عشق

مبین به کشتة عاشق که عاشقی زنده ست ‌

حضرت سایه

 

 

 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 58 ثانیه

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۶
معصو مه

نظرات  (۳)

زهی امید که تا عشق هست پاینده ست... :)

👌🏻

پاسخ:
🌹♥️
۱۷ آبان ۹۹ ، ۱۰:۴۳ هیـ ‌‌‌ـچ

هعی...

پاسخ:
گاهی هر چی هست امید نیست... 

به آرزو نرسیدیم ...اما زهی امید که تا عشق هست پاینده است ❤

پاسخ:
🌹♥️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی