خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

یا حتی بین هشت میلیارد نفر چند نفر هستن که وقتی میرن پای آینه با رژ رووش بنویسن "اجسام از آنچه در آینه می بینید زیباترند"؟!!!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۰
معصو مه

نظرات  (۱۱)

مینویسم اما نه این جمله ای که شما گفتی :))

پاسخ:
هوراااا یه نفرررر 😍😍
همین که مینویسی خوبه. 💋💋💋

وای وای من که جلو آینه فقط عیبامو می بینم:|

پاسخ:
نکن خب..‌ این همه خوبی... 
💋

منم مینویسم..

یه بیت شعر رو با ماژیکی نوشتم که پاک نشه

یه چیزای دیگه هم که گاهی به ذهنم میاد با ماژیک وایت برد مینویسم بعدش پاک میکنم :)

پاسخ:
شما هم لایک‌داری ❤
۱۰ دی ۹۹ ، ۱۳:۲۸ یاسی ترین

🌷🌷🌷

پاسخ:
کلیک رنجه فرمودی بانو جان. ❤🌹

چون لوازم آرایش کم استفاده میکنم روژهای قدیمی رو میزارم برای اینکار ...خیلی هم حال میده ...😄

پاسخ:
😍😍😍
فقد پاک کردنش سخته 😋
۱۰ دی ۹۹ ، ۱۶:۳۶ یاسی ترین

خجالت‌زده نفرمایید خانوم ❤

پاسخ:
ارادت دارم 🙏🌹❤

اول با دستمال کاغذی بعدبا یه  ذره شیشه پاک کن یا سرکه سریع تمیز میکنم...:)

پاسخ:
👌👏
💋❤
۱۰ دی ۹۹ ، ۲۲:۴۳ هیـ ‌‌‌ـچ

خودم براش می‌نویسم :)

پاسخ:
کارت درسته ❤🌹
۱۱ دی ۹۹ ، ۰۸:۱۱ حامد سپهر

با این قیمت لوازم آرایشی کی جرات میکنه بنویسه:))

صورت نچرالی زیباترین صورته:)

پاسخ:
به نکته فوق ظریفی اشاره فرمودید 🤣🤣
نمیدونم هنوز پیدا میشه یا نه :)
۱۱ دی ۹۹ ، ۰۹:۱۷ Sepideh Adliepour

ندارم😂

ماژیک کارمو راه میندازه😉

پاسخ:
ای جانممممم 
پس از بچه های خوب زمونه ای.. 
خب بحث ماژیک برا من که تخته هست توو اتاقم کلا فرق میکنه
بحث آینه و رژ ماهیتا چیز دیگه ایه 
ولی مساله اصلی همچنان اون نوشتنه هستش 
🌹❤

برای همین میگن خودتو از آینه چشم دیگران ببین....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی