خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

شرم کار جدید گرشا رضایی

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۹ ب.ظ

شرم به این دنیا! به این دردا… به این عمری، که بر نمیگرده

خودم رفتم دلم جا موند؛ کی تقدیرو اینجور عوض کرده؟!

 

داره یه عمر میشه که زیر آوارم…

ولی تا جون دارم؛ دوست دارم!

داره یه عمر میشه تو باد و بارونم؛

مقصر من بودم میدونم!

 

یه حسرت از گذشته مونده تو وجودم… اونی که باید واسه تو بودم نبودم؛ نبودم نبودم نبودم!

 

داره یه عمر میشه که زیر آوارم…

ولی تا جون دارم؛ دوست دارم!

داره یه عمر میشه تو باد و بارونم؛

مقصر من بودم میدونم!

داره یه عمر میشه که زیر آوارم…

ولی تا جون دارم؛ دوست دارم!

داره یه عمر میشه تو باد و بارونم؛

مقصر من بودم میدونم!

شعر: علی بحرینی

 


دریافت

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۳
معصو مه

نظرات  (۹)

چقدر خوب بود 🥺👌🏻

پاسخ:
از اون قفلیااسس
❤🌹
۰۴ آذر ۹۹ ، ۰۸:۰۳ حمید عسکری

عالیست وبلاگتان .

پاسخ:
سپاس

فقط میگم عالی و دوباره می شنوم و متن رو می خونم ...

پاسخ:
بینظیره. من قفلی زدم در حد نخوابیدن و گوش دادن بهش.

ملودی و صدا و متن یک چیز محشری کنار هم درست کردن ...جالبه تا حالا ازش نشنیده بودم ...

پاسخ:
اره. خیلی تک در اومده.
گرشا ترانه های خوبی داره. زنجیر و دریا و دل ندارم رو پیشنهاد میدم بشنو. عالی ان. البته نه به اندازه این یکی.
ترانه سرای ترانه شرم در صفحه اینستاش توضیح دلنشینی برای سرودن ترانه اش گفته: alibahrainiofficial@

کی تقدیرو اینجور عوض کرده...

غوغا کرده این جمله ..کی تقدیرو اینجور عوض کرده....

مرسی از معرفی ...برم ببینم چی نوشته و بشنوم ...مرسی خانوم جان عزیز جان ...بوس و بغل محکم ...شکلک ندارم بزارم ...

پاسخ:
امیدوارم دوس داشته باشی
فداتم بانو جانم
بوس و بغل محکم زیاد...

دقیقاً...

دیشب از زمانی که کامنت گذاشتم تا ۲:۳۰ قفلی زده بودم روش :)

ممنونم ازت که معرفی کردی جانم💛

پاسخ:
قربانت
خوشحالم که خوشت اومده ولی ارزش شنیدن داره واقعا
زمونه ایه که کار خوب کم میشنویم

داره یه عمر میشه که زیر آوارم…

ولی تا جون دارم؛ دوست دارم!

داره یه عمر میشه تو باد و بارونم؛

مقصر من بودم میدونم!

پاسخ:
:)

فداتم

پاسخ:
دور از جون
۰۲ شهریور ۰۲ ، ۱۶:۱۵ پویان تکابی

کد آوای انتظار گرشا رضایی واسه ایرانسل؟

پاسخ:
ظاهرا وجود نداره. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی