خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

دانلود

دریافت

 

همراه خاک اره تف می‌کنم طعمِ بیدار بودن را

با سرفه‌ام در خواب حس می‌کنم دردِ نجار بودن را

از نردبان بودن بسیار غمگینم از آسمان بودن بسیار غمگینم

تمرین کنم باید دیوار بودن را

چون فوج ماهی‌ها در نفت می‌میرم
دریای آلوده دارد به آرامی
کم می‌کند از من بسیار بودن را

وقتی نمی‌میرم هم دردسرسازم هم دست‌و‌پاگیرم
اما به هر تقدیر باید تحمل کرد سربار بودن را

در سینه‌ام بم‌ها با کوهی از غم‌ها پیوسته لرزیدند
پس دفن خود کردم همراه آدم‌ها جان‌دار بودن را

روزی اگر زاغی روباه را بلعید جای تأسف نیست
هیهات اگر روزی صابون بیاموزد مکار بودن را

بیرون تراویده است از گور من بهرام از کوزه‌ام خیام
از مستی‌ام حافظ سرمشق می‌گیرد هشیار بودن را

وقتی نمی‌میرم هم دردسرسازم هم دست‌وپاگیرم

اما به هر تقدیر باید تحمل کرد سربار بودن را

حسین صفا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۱
معصو مه

نظرات  (۴)

اینو به نظرت چاووشی میخونه ...؟:)

پاسخ:
آره. مگه داریم کسی به جز چاوشی که بتونه به این خوبی اینو بخونه؟
آپلود کردم ولی انگار دیگه جای شنیدن نداره. حتما باید دانلود شه.

عه..نشنیدم ...اسمش؟

پاسخ:
آلبوم ابراهیم
قطعه همراه خاک اره

از این آلبوم هیچی نشنیدم ...

مرسی

پاسخ:
دیگه کارای محسن چاوشی که تعریف نمی خواد
بعد از ابراهیم هم بی نام رو منتشر کرده. یکی از یکی بی نظیر تر.

از جناب قدح خبر نداری شما؟

پاسخ:
نه. بیخبرم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی