خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

مثل پاییز که در روح و تنم جا مانده...

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۱ ق.ظ

مثل پاییز که در روح و تنم جا مانده

رفتم از یاد تو و آمدنم جا مانده

آسمان بودی و پیش تو کبوتر بودم

گوشه ی شانه ی تو پرزدنم جامانده

مرز آرامش من شانه ی پر مهر تو بود

عطر آرامش من در وطنم جامانده

خسته ام! درد دلم قابل جراحی نیست

یاد تو در همه جای بدنم جامانده

مثل مرداب در ابعاد خودم محصورم

پشت رویای تو دریا شدنم جامانده

قدر دیدار تو، اندازه ی یخ کردن چای !

طعم خوشبختیِ مان در دهنم جامانده

من میان همه ی خاطره ها جاماندم

مثل پاییز که در روح و تنم جامانده 

علی صفری

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۳
معصو مه

نظرات  (۱)

نکند پاییز تویی!؟
که در

چهار فصل دلم
پادشاهی میکنی...

❤❤

پاسخ:

دنبال پاییز اگر گشتی 
هیچ جا مرو 
به جز دل من 
دنبال بهار اگر می گردی
هر جا می خواهی برو 
به جز دل من 
شیرکو بیکس
❤❤❤❤❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی