خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

من که قبل از جنگ خود را باختم، آخر چه شد؟!

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۲۰ ق.ظ

هرچه گفتی سر به زیر انداختم،‌ آخر چه شد؟

با بدی‌های تو عمری ساختم، آخر چه شد؟  

حکم دل تا لازمت شد، من در آغاز قمار

برگ سر را بر زمین انداختم، آخر چه شد؟  

تا قراول‌ها به قصد ارزیابی آمدند

پرچم تسلیم را افراختم، آخر چه شد؟

قیمت این «جان به‌‌در بردن» غرورم بوده‌است!

باج را در موعدش پرداختم، آخر چه شد؟

چون سواری که به چشمش تیر زهرآگین زدند

مثل کوران من به هر سو تاختم، آخر چه شد؟

گفته بودم سنگری محکم‌تر از تسلیم نیست!

من که قبل از جنگ خود را باختم، آخر چه شد؟  

اصغر عظیمی مهر

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۶
معصو مه

نظرات  (۴)

 سوختیم از این باختن...

پاسخ:
آنچنان پُر شدم از بی سر و سامانی ها
 نیست در سینه ی من ذوق پر افشانی ها
روزگارم چه شبیه است به گیسوهایت
که سپرده است خودش را به پریشانی ها
چاه تاریک و نمور است ولی ای یوسف!
 لااقل ایمنی از حیله ی کنعانی ها
 پیرم و سوخته از حسرت عاشق نشدن
 باختم زندگی ام را به پشیمانی ها
مرگ آغاز جهان است و یا پایانش ؟
 به کجا می رسد این جاده ی حیرانی ها؟
 قفس باز و یا بسته چه فرقی دارد؟
نیست در سینه ی من ذوق پر افشانی ها
قاسم سلیمانی

👏👏👏👏👏

قاسم سلیمانی معروف؟

کپی کنم ؟😉

پاسخ:
کپی آزاده
ولی جواب سوال اولت رو نمی دونم


😘😘😘

 سپاس...دوست همراه و همیشگی خودم ❤

پاسخ:
🌹❤🙏

خواب دیدم که رویاست ولی رویا نیست

عمر جز حسرت دیروز و عم فردا نیست

هنر عشق فراموشی عمر است ولی

خلق را طاقت پیمودن این صحرا نیست

پاسخ:
هرکه در عشق سر از قله برآرد هنر است
همه تا دامنه‌ی کوه تحمل دارند
ممنون از حضورت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی