خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

میخواستم... ولی نشد..‌.

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۴ ق.ظ

می خواستم کنار تو باشم ولی نشد

پیکی به افتخار تو باشم ولی نشد

می خواستم به حکم دل خود ورق ورق

بازنده قمار تو باشم ولی نشد

می خواستم به واسطه اشکهای خویش

یک چشمه از بهار تو باشم ولی نشد

حاضر شدم به شکل دو دستت در آیم و

عمری در اختیار تو باشم ولی نشد

وقتی که خسته می شوم از شهر بی حدود
زندانی حصار تو باشم ولی نشد
باران مهر باشی و من چون کویر لوت
عمری در انتظار تو باشم ولی نشد
بعد از هزار و یک «نشد» از یاس خواستم
خیام روزگار تو باشم ولی نشد

غلامرضا طریقی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۷
معصو مه

نظرات  (۲)

به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد /که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد/  لب تو میوه ممنوع ولی لبهایم /هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد/   با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر  /هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد/  هر کسی در دل من جای خودش را دارد/  جانشین تو در این سینه خداوند نشد/   خواستند از تو بگویند شبی شاعرها/  عاقبت با قلم شرم نوشتند: نشد!...

محسن چاووشی جان بخواند ....:)

پاسخ:
زدم گوش دادم
صبحمو ساختی
🌹❤🙏


روزگارت خوش و نیک بانو جان ...

بشود برای تو هر چه را آرزو کنی جانم ...❤❤

پاسخ:
فدایت بانو جانم💞💞

ممنون. همچنین برای تو و الهی برای همه مردم این روزگار..♥️♥️♥️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی