خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

جیره روزانه

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹ ق.ظ

تنها معجزه خدا بر روی زمین.

فیلم همین عکس

 

+بعد به من میگن زود بیدار شو. من زود بیدار شم خل و چل بازیام در زمین و زمان نمیگنجه. واللا.

 

++ یه لینک توپ اضافه کنیم در پاسخ به کامنت لانتوری.

راغب شالت

 


دریافت

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۷
معصو مه

نظرات  (۴)

میشد بجای این دو تا عکس یک شعر زیبا و دلنشین باشه

که هر لحظه آدم را مجاب کنه برای دیدنش چایی تازه بنوشه

 

البته عکس ها هم بی نظیره

پاسخ:
دوستان شعر مهمونمون کنن.

نیست اشعار بی مشتری بود گفتیم یه بارم عکس باشه.


اگه خط آخر نبود کلا پست حذف میشد خدایی.

اتفاقا اشعار مشتری دارن

اما یکی مثل خانم ِ یاقوت همیشه ذهن خلاقشون باعث میشه برای هر شعری که میخونن

کامنتی بذارن

من و امثال من فقط اشعار را میخونیم و لذت میبریم

اما زبانمون قاصر "قاثر" "قاسر"

هست از بیان ِ لذت خوندنش

پاسخ:
خب باز خوبه یه کلمه متذکر شدین.


وقتی تو چای مینوشی

فنجان از شدت ِ هیجان ستاره باران میشود

پاسخ:
عالی
پست ویرایش شد

ماشاللا به این نت ...بعد از ساعتها عکس ها رو باز کرد ...

 

برایت چای آوردم، کمی فوتش کنی خوب است
هوس کردم بسوزانی مرا با غنچه کردن ها …

 

جدیدا از راغب خوشم اومده ...دیروز تو دفتر نشسته هندزفری تو گوش چند باره بازگرد راغب رو می شنیدم و خدا رو شکر ارباب رجوع نبود که ضد حال بزنه ...

 

فیلم رو ندیدم هنوز ...:(

 

در ضمن جناب/سرکار خانم لانتوری من از عشق و ارادتی  هست که به بانو جان دارم و دلم نمیاد حرفی نزنم از خلاق بودن نیست ..:)شما خیلی نگاهتون قشنگه به کامنتای ما 

 

 

پاسخ:
شرمنده
تقصیر منه عکس رو سبک نکردم
ببخش زحمت شد




قد و بالا آبشاری! چشمهایت بختیاری!
رنگ ِ لبهایت اناری! ای امان از دست ِ عشقت
ای "الاهه"! ناز کم کن، گُل بریز و چای دم کن
بعد از این کمتر ستم کن بر "بنان" از دست ِ عشقت


نبینی هم مهم نیست

من که همیشه شرمنده لطفت هستم
@لانتوری :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی