خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

هیچ چیزم شبیه آدم نیست...

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۲ ب.ظ

همه حرف های توی دلم , فقط اینها که با تو گفتم نیست
گاه چندین هزار جمله هنوز , همه حرف های آدم نیست

باورم می شود که بسته شده , همه ی آسمان آبی من
و کسی که تمام من شده بود , باورم می شود که کم کم نیست

شاید این گفتگوی دامنه دار , این قطار مسافر کلمات
در دل دره ها سکوت کند , با عبوراز پلی که محکم نیست

تازگی سنگ کوچکی شده ام که سر راه اشک را بسته
غم سیل از سرم گذشته ولی , سنگ کوچک شدن خودش غم نیست ؟

راستی شکل شیشه هم شده ام , نور در من شکست , می بینی ؟
سنگم و شیشه ام غم انگیزاست , هیچ چیزم شبیه آدم نیست

کاش ابری به وسعت دریا , آسمان را به حرف می آورد
تا ببینی که پشت این همه کوه , حرف های نگفتنی کم نیست.
سید مهدی نقبایی

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۸
معصو مه

نظرات  (۶)

ای پرنده به کجا؟ قدر دگر صبر بکن/  آسمان پای پرت پیر شود بعد برو /باش با دست خودت آینه را پاک بکن/  نکند آینه دل گیر شود بعد برو/   یک نفر حسرت لبخند تو را می بارد/   خنده کن عشق نمک گیر شود بعد برو /خواب دیدی شبی از راه سوارت آمد/     باش تا خواب تو تعبیر شود... بعد برو...

 

پاسخ:
میرم با چشمای ِ خیس و قلبی بی گناه میرم حتی نمیندازی به من یک نگاه هرجا میرم اما بازم یادت میفتم اینو به همه گفتم اینو به همه گفتم... :)

مرسی که خوندی ...

پاسخ:
مرسی که گوش دادی.
۰۸ مهر ۹۹ ، ۲۲:۲۶ هیـ ‌‌‌ـچ

عاشق اگه عقل داشت که دیگه اسمش «عاشق» نبود، بهش می‌گفتن «آدم»...

پاسخ:
کلیک رنجه فرمودید. ممنونم از توجهتون.🌹
همه با قافیه عشق مصیبت دارند... 

با نظر @ هیچ

مخالفم

 

میتونی عاشق باشی و آدم

میتونی عاشق باشی و لاشی

...

 

با اجازه شعری خانم @یاقوت ارسال کردن را هم تکمیل کنم

صبر کن عشق زمین گیر شود - بعد برو

 

یا دل از دیدن تو سیر شود – بعد برو

 

ای پرنده به کجا؟!قدر دگرصبر بکن

 

آسمان پای پرت پیر شود – بعد برو

 

باش با دست خود آیینه را پاک بکن

 

نکند آیینه دلگیر شود – بعد برو

 

یک نفر حسرت لبخند تو را می بارد

 

خنده کن عشق نمک گیر شود – بعد برو

 

خواب دیدی شبی از راه سوارت آمد

 

باش خواب تو تعبیر شود – بعد برو

پاسخ:
البته فک نکنم منظورشون آدم در تقابل با لاشی بوده باشه. منظوزشون این بود عشق باعث میشه آدم همه چیز رو فراموش کنه و مجنون وار انقدر در معشوق محو شه که دیگه چیزی شبیه آدم نباشه همون طور که در  متن شعر اومده.

ممنون از اینکه شعر کامل رو فرستادید.
سپاس از حضورتون. 🌹

سپاس ...جناب /سرکار خانم لانتوری ...

خیلی هم عالی ...

پاسخ:
لانتوری آقاست. :)


عالی شمایی. 💞💞💞💞💞💞

:) مرسی اطلاع دادی ...

سایه ات مستدام ...🌹🌹🌹

پاسخ:
فدای شما
حضورت همیشگی
🌹♥️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی