خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

این من هستم...

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۰ ب.ظ

البته که تصمیم ندارم در دور نهایی یعنی قسمت شرکت در مسابقه مشارکت داده بشم.

چالش با اعمال شاقه... البته شوخی بود. وقتی پای هاتف درمیونه باید هم همینقدر قوانین سفت و سختی داشته باشه.

من به دعوت فاطمه عزیز شرکت می کنم. ولی خب کسی رو دعوت نمی کنم. طبق قوانین اونایی که بخوان بدون دعوت شرکت کنن در بازه زمانی خاصی میتونن در این چالش مشارکت داشته باشن.

 

1) من، من نیستم. 2) من متشکل هستم از کسانی که در اطرفم هستند و به خاطر آنها زنده ام پس اگر نباشند نیستم یا اگر باشم هم ماهیتم تغییر خواهد کرد. 3) اعتبار من هایی مانند من به عشق است. 4) من اگر عاشق نباشم زود میمیرم.

 

اطلاعات بیشتر و شروع چالش: اینجا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۳
معصو مه

نظرات  (۶)

چقدر زیبا بود⚘ :))

ممنون که شرکت کردی💛⚘

پاسخ:
نظر لطفته عزیزم. باز هم ممنون از فرصتی که بهم دادی. 💞💞💞

 و عشق چیز عجیبیست ...

 

فقط تو رو خوندم لینک ها رو هم نرفتم ...خوشم اومد از نوشتت ...عالی بود عزیزه جان ❤❤

پاسخ:
لطف داری عزیزم. همیشه شرمنده محبتت هستم.
🌹❤
۲۴ مهر ۹۹ ، ۱۷:۳۶ هیـ ‌‌‌ـچ

احسنت! آدمیزاد با عشقه که زنده است در غیر این صورت صرفاً داره نفس می‌کشه...

پاسخ:
ما زنده به آنیم که آرام‌ نگیریم.. موجیم که آسودگی ما عدم‌ماست..
اول که از لطف و توجهتون به این‌مطالب ممنونم.
و دوم هم میخوام از لطفتون سواستفاده‌کنم.
خیلی اهل نظر نوشتن نیستم. دلایل مختلفی هم داره.
در مورد داستان سکوت خواستم بگم همه رو در دقایق اول انتشار خوندم (حتی دوبار) و خیلی هم لذت بردم. تعریف و تمجید که لازم ندارید و واقعا فقط از بزرگی اثر و قلم شما کم میکنه. امیدوارم همیشه اندیشه تون‌پویا و قلمتون نویسا باشه تا ما هم استفاده کنیم و یاد بگیریم. با آرزوی سرسلامتی.  
۲۴ مهر ۹۹ ، ۲۰:۱۳ هیـ ‌‌‌ـچ

خیلی لطف دارید، ممنونم از نقطه‌نظر و دیدگاهتون، شرمندم کردید، سپاسگزارم ^_^

پاسخ:
من شرمندم.
سرفراز و سلامت باشید. 
🌹🌹

مرسی که شرکت کردی

کجاش اعمال شاقه است! خیلی سادست . ولی چرخه را قطع کردیییااااا :)))))

پاسخ:
خواهش میکنم.
با ۱۶ تا بند قانونی شاقه اس دیگه. :D
خب دیدم در عمل مال بلاگفاییاست. نخواستم بچه ها به زحمت بیفتن. 
بعدشم هر کی دوست داشته باشه معرفی کردم که بدون دعوت چجوری شرکت کنه. 😉🌹

ای کاش هر کسی شرکت می‌کنه بیاد و توی وبلاگم به من بگه .

به هرحال مرسی که شرکت کردی

پاسخ:
آره. منم هر چی نگا کردم بچه های بیان رو ندیدم.
چالش خوبی بود. از تو هم ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی