خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

من کزین فاصله غارت شده چشم توام...

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲ ق.ظ

شنبه ها تنهایی بیداد می کند
هر شنبه گوشه ی اتاقم می نشینم
به امید نمی دانم چه!
شنبه ها کاری به جز فکر کردن به تو را دوست ندارم


یک شنبه ها پر است از دلتنگی
که بعد از یک "شنبه" تنهایی
بعد از یک "شنبه" فکر به تو می آید


دوشنبه درون اتاقم می خوابم و اشک می ریزم
بعد از یک دلتنگی یکشنبه ای
دردهایم را خالی می کنم


سه شنبه ها اصلا حرفی برای گفتن ندارم
تمام مدت حسرت می خورم
و به انتظار چهارشنبه می نشینم


اما چهارشنبه ها
ترجیح می دهم در اتاقم قدم بزنم
لامپ ها را بشمارم
و سقف اتاقم را اندازه بگیرم

وقتی پنج شنبه می رسد
خستگی یک هفته را در بدنم احساس می کنم
یک هفته که تنهایی دلتنگ بودم
می گریستم و حسرت می خوردم و قدم می زدم
پنج شنبه ها می خواهم هرچه زودتر جمعه برسد

و سرانجام وقتی جمعه می رسد
باز همان اندوه پیش بینی نشده ی جمعه ها
به سراغم می آید
گاهی چشم هایم را می مالم
گاهی خمیازه می کشم
گاهی به هیچ ساعت ها خیره می شوم
با کوفتگی گوشه ی اتاقم می افتم
به انتظار شنبه
که در تنهایی ام
به تو فکر کنم

 

کاظم خوشخو

عنوان: سید حسن حسینی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۷
معصو مه

نظرات  (۳)

سه شنبه قلب هفته است ...من دوسش دارم ...:)

پاسخ:
حتما سه شنبه و البته من هم تو رو دوست داریم...
۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۳:۵۲ هیـ ‌‌‌ـچ

رضا یزدانی هم یه آهنگ داره به اسم «هفتهٔ دلتنگی» اونم همین شکلی روزای هفته رو مرور می‌کنه و حسشو میگه، یه دفعه یاد اون افتادم :)

پاسخ:
ممنون از توجه و پیشنهادتون. نشنیدم. حتما میشنومش. 
🌹🌹

جمعه دلبر می‌خواهد

دو فنجان چای می‌خواهد

اندکی مکث و بعد دوستت دارم ‌های فراوان

همین است که زل میزنیم به پنجره

و چای از دهان می‌افتد

نداریم.. نیست.. که دلگیریم!

 

مریم قهرمانلو

 

من خودم عاشق چهارشنبه‌هام، همیشه روز خوبی بوده برام

پاسخ:
شعر قشنگی بود.
امیدوارم همه روزاتون دلبر باشن. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی