خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

در عین توانستن، پرهیز قشنگ است...

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶ ق.ظ
این معجزۀ توست که پاییز قشنگ است

هر شاخۀ با برگ گلاویز، قشنگ است

هر خش‌خشِ خوشبختی و هر نم‌نمِ باران

تا یاد توام هر کس و هر چیز قشنگ است

کم‌صبرم و کم‌حوصله، دور از تو غمی نیست

پیمانۀ من پیش تو لبریز قشنگ است

موجی که نپیوست به ساحل به من آموخت

در عین توانستن، پرهیز قشنگ است

بنشین و تماشا کن از این فاصله من را

فواره‌ام، افتادن من نیز قشنگ است

بنشین و ببین،‌ زردم و نارنجی و قرمز

پاییز همین است؛ غم‌انگیز قشنگ است

مژگان عباسلو

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۸
معصو مه

نظرات  (۳)

پاییز آمدست کــــه خود را ببارمت
پاییز لفظ دیگر "من دوست دارمت"

پاییز من ، عزیـــز غــم انگیز برگریـــز
یک روز می رسم و تو را می بهارمت!!!

 

 

پاسخ:
😍😍😍به امید روزهایی که دل همه بهاری باشه
♥️♥️♥️🎈🎈🎈
۱۸ آبان ۹۹ ، ۱۲:۲۹ هیـ ‌‌‌ـچ

چه پاییزیِ زرد و نارنجیِ قشنگی بود ^_^

پاسخ:
پاییزتون بخیر 🌹♥️

بنشین و ببین زردم و نارنجی و مشکی

امسال پاییز به جای برگ..آدمها دارن میریزن با هزار خاطره ی قشنگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی