خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

فراموشی و خاموشی...

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰ ب.ظ
تا همه‌ی ما در پاییز
در گل‌های داوودی غرق نشدیم
تند پارو بزن
درد می‌آید و می‌رود
اما
پاییز پشت پنجره
استوار ایستاده است
تند پارو بزن
تا عمر به پایان نرسیده است
به خانه برویم، سرد است
چراغ راهرو را روشن گذاشته‌ام
کسانی دیر آمدند چراغ را خاموش کردند
کاش دزد بودند
حالا که شب می‌شود
به یاد تو هستم
کاش
خداحافظی نمی‌کردی و می‌رفتی
من عمری خداحافظی تو را
به یاد داشتم
پاییز پشت پنجره
استوار ایستاده است
مرا نظاره می‌کند
که چرا من
هنوز جهان را ترک نکرده‌ام
من که قلب فرسوده دارم
من که باید با قلب فرسوده
کم‌کم تو را فراموش کنم.
احمد رضا احمدی

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۷
معصو مه

نظرات  (۴)

"کاش خداحافظی نمیکردی و میرفتی"

اینو قبول ندارم:)

پاسخ:
منم موافقم.اینجوری سختتره.

امیدوارم همیشه همه چیز بر وفق مرادتون باشه :)

پاسخ:
زنده باشید. همچنین برای شما.

خوبه که خداحافظی کرد و رفت و دردت یکی بیشتر نیست

اونم اینکه رفت...

 

وگرنه دردهای بیشتری داشتی و

باید هر روز با خودت میگفتی آیا میاد یا نه؟

اگر بیاد و من نباشم چی؟

کجا رفته و کِی میاد

 

۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۴۸ هیـ ‌‌‌ـچ

کاش همان طور که بی‌سلام آمدی، همان طور بی‌خداحافظی هم می‌رفتی...

پاسخ:
کاشکی همه اتفاقای دنیا همه باب دل ادم بوووووددددد....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی