خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

ایوان خسرو

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷ ق.ظ

هر چند هم دلخون باشیم از دار و دیار اجدادی؛

هر چند هم تجریبه کنیم که در "اینجا نمی بینی که می دوند و نمی رسند؟!"؛

هر چند هم در ذهن نقش کنیم که: "دل به جایی ببند که به نام آدمت می خوانند.. دیار مادری آنجاست که تو فرزندش باشی؛ نه هر جا که پـَسـَت انداخته این دایه هزار پدر..."؛

اما باز هم با هر گفتار و نوشتار و نای و نوایی درباره وطن قطره های خون و اشک به جوش و خروش و طرب و رقص درمی آیند که اینجا وطن من است.

اینچنین است که وقتی قلم توانمندی گوشه ای از تاریخ و تکه ای از بهشت روی زمین را بدین شیوایی نقش می زند گذشتن از آن به سادگی ناسپاسی است.

هنر و توان و تکنولوژی ندارم. اما به پاسداشت وطنم و به تقدیس این قلم توانمند شما را به خوانش این متن و گوش دادن به این اثر دعوت می کنم.

لازم به ذکره که فایل خامه و خب طبیعیه که نویزهای اضافی و تپق های ناخواسته ای داره که امیدوارم نادیده بگیرید.

نوشتار تمام و کمال است. پس لطفا کاستی های گفتارم را به بزرگواری خودتون ببخشید.

لینک متن

لینک پست در وبلاگ اصلی این متن

 

 

+برای عبارت های داخل گیومه ها حق انتشار محفوظ و کپی برداری از آنها ممنوع است.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۱
معصو مه

نظرات  (۲)

۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۱:۱۲ هیـ ‌‌‌ـچ

یک کلام: عالی! و تمام!

ممنونم از محبت و لطف پرمهرت به این حقیر :)

ضمناً خسته نباشی، خدا قوت، هیچ‌کس ندونه من خیلی خوب می‌دونم که چقدر زحمت کشیدی و تلاش کردی، دمت گرم ^_^

ضمناً لینک پستت رو هم به داخل متن اضافه کردم :)

پاسخ:
خیلی بیشتر از اینها قلم شما تعریف دارهااا. فقط من از عهده اش برنمیام.
بزرگواری. از من وظیفه بود. لطف و محبت شما شامل حال من شده.
امیدوارم خواننده های وبلاگت بپسندن. پذیرای هرگونه انتقاد هستم تمام قد!!! :)
زنده باشی و قلمت همچنان پرتوان و نویسا باشه.
ممنونم.
امیدوارم بقیه هم دوسش داشته باشن. ♥️🌹

۰۲ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۷ حامد سپهر

احسنت واقعا:)

فقط میتونم بگم عالی عالی عالی بود:)

پاسخ:
دست نویسنده اش درد نکنه
ممنون از لطف و توجه شما 
♥️🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی