خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

من که در هر غزلم سوی تو راه آمده ام

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۴۰ ق.ظ

من گرفتار شبم در پی ماه آمده ام
سیب را دست تو دیدم به گناه آمده ام

سیب دندان زده از دست تو افتاد زمین
باغبانم که فقط محض نگاه آمده ام

چال اگر در دل آن صورت کنعانی هست
بی برادر همه شب در پی چاه آمده ام

شب و گیسوی تو تا باز به هم پیوستند
من به شبگردی این شهر سیاه آمده ام

این همه تند مرو شعر مرا خسته مکن
من که در هر غزلم سوی تو راه آمده ام

فریدون مشیری

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۳
معصو مه

نظرات  (۴)

به‌به چقدر قشنگ 

واقعا شعراش حرف ندارن 👌👌👌👌♥️♥️♥️♥️

پاسخ:
😊🤗
😘😘😘❤❤❤

در مقامی که به یاد لب او می‌نوشند

سفله آن مست که باشد خبر از خویشتنش

 

مثل همیشه🌈

پاسخ:
🙏❤

احسنت

پاسخ:
احسنت به خودت
کم پیداییااا...
وارری یوسقولو بللمز البته. از قدیم رسمه.
:D

جمله ترکی را متوجه نشدم :))

ولی پام شکسته و یکمم مریض احوال و درگیر گند و کثافت‌های روزمره

ما که همیشه پرچممون پیش شما افتادست :)

شکست نفسی می فرمایی

پاسخ:
😳😳😳😳😳😳😳😳
منم میگم حتما سرت گرم کاره نیستی
😪😪😪😪😪

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی