خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

بدون شرح

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۰۵ ب.ظ

وقتی هیچ جوره نخوای قبول کنی که باختی...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۳۰
معصو مه

نظرات  (۳)

👌👌👌♥️♥️♥️

پاسخ:
💕💕💕

امروز هر وقت منزوی دیدم یا خوندم بیاد تو بودم ...💋💋💖💖💋💋

پاسخ:
تو خود عشقی خود عشق 💞💞💞💋💋💋

یاد اون سریال ایرانیه افتادم

که تو بچگی جنگ جهانی اوا

نوجوونی جنگ جهانی دوم

پیری جنگ ایران و عراق /:

 

اسم سریاله یادم نمیاد ولی این حجم از اتفاقات و چجوری تحمل میکردن ؟ :""

پاسخ:
😲من خیلی اهل تلویزیون نیستم. برا همینم اصلا نمیدونم کودوم فیلم میتونه باشه. 
ولی پدربزرگای خودمون تقریبا داستان زندگیشون همین بوده.
و بله. به قولی تحمل کردن فقط مال یه ثانیه شه. 

ممنونم از حضورت. 🙏♥️🌹🍃
آیندگان ما چی بگن؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی