خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

مجموعه ای از...

شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۸ ق.ظ

از دست تو امشب شده فکرم متلاشی
آرام نگیرم،مگر از من شده باشی
چشمان تو معمار غزل های بدیل است
بدنیست مرا جنس نگاهت بتراشی
جنجال به پا کرده ای و متن خبر ها
محتاج نباشند از این پس به حواشی
نفرین نکن از دور مرا جان عزیزت
درد است نمک بر جگر پاره بپاشی
یک نیمه پر از دردم و یک نیمه پر از غم
سخت است تو هم روح و تنم را بخراشی
مجموعه ای از درد و غم و رنج و عذابم
مجموعه ای از این که تو باشی و نباشی

سید مهدی نژاد هاشمی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۱۰
معصو مه

نظرات  (۳)

چای باشد وَ تو باشی و نَمی از باران/مگر عاشق ز خدا چیزِ دگر می خواهد ؟..‌

 

 

💚🌺💚

پاسخ:
به خخدا نه 😍😍😍
💋💋💋
۱۰ مهر ۰۰ ، ۰۸:۴۳ حامد سپهر

تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی 

 اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی

پاسخ:
من بی تو در غریبترین شهر عالمم
بی من تو در کجای جهانی که نیستی

چشم آهو چه مگر گفت به سرپنجه شیر
که شد از صید پشیمان و سر افکند به زیر

 

اگر از یاد تو جانم نهراسید ببخش
زندگی پیش من ای مرگ! حقیر است حقیر

 

منّتی بر سر من نیست اگر عمری هست
پیش این ماهی دلمرده چه دریا، چه کویر

 

چو قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک! من چو کبوتر؛ نه رهایم، نه اسیر

 

از تهیدستی خود شرم ندارم چون سرو
شاخه را دلخوشی میوه کشیده است به زیر

 

ما به نظم تو خطایی نگرفتیم ای شعر!
تو هم آداب پریشانی ما را بپذیر

 

::فاضل نظری:: 

پاسخ:
چه عجب!!!


🙏🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی