خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

من به رؤیاهایم ادامه خواهم داد

چهارشنبه, ۸ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۳۰ ب.ظ

رؤیاهایم را بر می‌دارم و از آن‌ها
گل‌دانی برنزی می‌سازم
و فواره‌ای گرد با مجسمه‌ای زیبا در مرکزش
و آوازی با قلب شکسته و آن‌وقت از تو می‌پرسم
آیا رؤیاهایم را می‌فهمی ؟
بعضی وقت‌ها می‌گویی می‌فهمی
بعضی وقت‌ها می‌گویی نه
هر کدام را بگویی فرقی ندارد
من به رؤیاهایم ادامه خواهم داد

لنگستون هیوز  
مترجم : اسدالله مظفری

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۰۰/۱۰/۰۸
معصو مه

نظرات  (۷)

👏👏🌺🌺

پاسخ:
پست قبلی هم هست
*;*
۰۸ دی ۰۰ ، ۲۳:۴۳ یاسی ترین

😍😍😍

پاسخ:
💋💞
۰۹ دی ۰۰ ، ۰۹:۱۵ حامد سپهر

عااااااالی👏👏

 

 

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مسئله دوری وعشق

وسکوت تو جواب همه مسئله هاست

پاسخ:
🙏🙏🙏🌹

خیلی هم عالی **

رویاهای گمشده چی میشه معصومه بانو؟

پاسخ:
آرزو شاید گم بشه ولی رویا گم نمیشه که. :)

درسته :)

پاسخ:
💋♥️

فدای خودتو ،فیلم تو ،قرچ قروچه روی برفات...

مرسی مرسی کیف کردم ازین همه زیبایی

❤❤💖💖💋💋💝💝❤❤

پاسخ:
فدای محبتت عزیزم
جاتون خیلی خالیه
یه بند داره میباره شکر خدا
💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋💖💋

به قول علیرضا قربانی 

من برای شهر دلتنگی باران خواستم ...اما دریغ ...

 

به جای ما تو غلت بزن در لذت باریدن برف ...

❄❄❄💞💞💞❄❄❄

پاسخ:
🌨🌨🌨💞💞💞💋💋💋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی