خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

بوووددد...

جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۲ ق.ظ

تا در سر من نشئه ی دیوانه شدن بود
هر روزِ من از خانه به میخانه شدن بود

یا سرخی سیبِ تو از آن جاذبه افتاد
یا در سر من پرسش فرزانه شدن بود

یک بار نهان از همگان دل به تو بستیم
این عشق نه شایسته ی افسانه شدن بود

ای کلبه ی متروک فرو ریخته بر خویش
ویرانه شدن چاره ی بیگانه شدن بود؟!

مگذار از ابریشم من حلّه ببافند
در پیله ی من حسرت پروانه شدن بود.

 فاضل نظری

+یه زمانی چقدر مقید بووودددم اینجا سروقت به روز شه و متروک نمونه. چی میخواستیم چی شد...

++ ولی هنوز یه سری اتفاقات کما فی السابق رخ میدن. پس امیدوار باشین قاتل به صحنه برگرده و باز مرتب به روز باشه. :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۸
معصو مه

نظرات  (۵)

ایشالا که قاتل همیشه و چاقو بدست به صحنه برگرده:))

پاسخ:
:)) 
مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد 
🙏🌹

فقط برگرد ...❤😍❤💋💖💋

پاسخ:
من که همیشه مزاحم اوقاتم
❤🌹

تو عشق خودمی مزاحم چیه دختر ، لحظات خوشی رو میگذرونم با شعرها و نوشته هات

از برفها چه خبر ؟ 

❤❤❤❤

پاسخ:
فدایی داری 

هیچ. کوچه های یخزده مونده و سرمای خشک. غرب تر دوباره باریده.
ولی اینجا فعلا سرمای خشکه.
❤❤❤

دلم لک زده برای برفهایی میخاد که یخ کوچه ها تا نزدیک عید باز نمی شد ...از نیمه اسفند دیگه یک آفتاب بی روح میزد و یواش یواش یخ ها و قندیل ها آب می شد و چکه چکه از لبه های دیوار و شیرونی ها می‌ریخت...

بازم خوش بحالتون ...

شهر ما مصداق بارز اون جمله که خودت گفتی با این مضمون هست که به" ریال برف میباره به دلار سرما ..."

 

الهی سلامت باشی دختر❤💋❤

پاسخ:
دعوتین رسما به یه قشلاق هر چن روزه که بخواین
ما در خدمتیم
فدایت
توام شادکام و سلامت باشی
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

قربون محبتت دوست جان عشق جان 

تو حرف بزن انگار اونجاییم

 

هر کجا هستی سلامت باشی و با نشاط 

 

💞💝💖💋

پاسخ:
فدای مهربونیات
🙏🙏🙏❤❤❤❤❤❤🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی