خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

:)

سه شنبه, ۲ فروردين ۱۴۰۱، ۰۴:۱۸ ق.ظ

دیگر همانند گذشته دلتنگ‌ات نمی‌شوم
حتی دیگر گاه به گاه گریه هم نمی‌کنم
در تمام جملاتی که نام تو در آنها جاری‌ست
چشمانم پُر نمی‌شود
تقویم روزهای نیامدنت را هم دور انداخته‌ام

کمی خسته‌ام
کمی شکسته
کمی هم نبودنت، مرا تیره کرده است
اینکه چطور دوباره خوب خواهم شد را
هنوز یاد نگرفته‌ام
و اگر کسی حالم را بپرسد
تنها می‌گویم "خوبم!"

اما مضطربم...
فراموش کردن تو
علیرغم اینکه میلیون‌ها بار
به حافظه‌ام سر می‌زنم
و نمی‌توانم چهره‌ات را به خاطر بیاورم
من را می‌ترساند

دیگر آمدنت را انتظار نمی‌کشم
حتی دیگر از خواسته‌ام برای آمدنت گذشته‌ام
اینکه از حال و روزت با خبر باشم
دیگر برایم مهم نیست

بعضی وقت‌ها به یادت می‌افتم
با خود می‌گویم: به من چه؟
درد من برای من کافی‌ست!

آیا به نبودنت عادت کرده‌ام؟
از خیال بودنت گذشته‌ام؟

مضطربم...
اگر عاشق کسی دیگر شوم
باور کن آن روز تا عمر دارم
تو را نخواهم بخشید

ازدمیر آصف
ترجمه ی سیامک تقی زاده

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۰۲
معصو مه

نظرات  (۴)

باید بروم...
دلتنگ که شدی
گلدانِ کوچک پشت پنجره را ببوس!
من
یک روز که خیلی دلتنگت بودم
دلم را
همانجا
خاک کردم...

 

پاسخ:
ﮐﺎﺵ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ
ﺩﻭ ﺟﻠﺪ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺭﻣﺎﻥ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ
ﺗﻨﮓ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﻫﻢ
ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﺩﺭ ﻗﻔﺴﻪ ﻫﺎﯼ ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﺭﻭﺳﺘﺎﯾﯽ
ﮔﺎﻫﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ
ﮔﺎﻫﯽ ﻣﺮﺍ
ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ﺗﺸﺪﯾﺪ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻫﺎﻣﺎﻥ
ﺑﻪ ﺍﻣﺎﻧﺖ ﻣﯽ ﺑﺮﺩﻧﺪ ...

دلم خواست ..باور کن ...خیلی قشنگ بود ...حتی تصورش هم لذت داد به من 😍🤩

پاسخ:
😊💋💋💋

سلام عیدتون مبارک ایشالا سال خوبی در انتظارتون باشه پر از سلامتی و دلخوشی و برکت 

کم پیدایید!! البته نبودنتون موجه باشه بخاطر آخر سال و مشغله‌هاش 

عاااالی مثل همیشه👌👌👌

 

پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک
لحظه هاتون سرشار از حس لحظه تحویل سال 
میگفت وقتی نیستی سرت جای دیگه گرمه 😂😂😂

بسیار هم زیبا 👌👌👌😍😍😍😍

پاسخ:
💋💋💋💗🌹🍃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی