خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

آرزو کن که نبینی شب طوفانی را
کشتیِ گم شده در موج پریشانی را

مثل آیینه نباش ای دل اگر خرد شدی!
صد برابر نکن احساس پشیمانی را

عقل یک عمر به ما درس فضیلت می داد
عشق آموخت به ما لذت نادانی را

من که چون خنده ی دیوار، ترک خورده دلم
از که مخفی بکنم این غم پنهانی را؟

عشق تو سیب خرابی ست که می اندازد
در دل جمعیتی فتنه ی شیطانی را

این همه صنعت شعری که چکامیده تو را
بر سر دجله به هم ریخته خاقانی را

چشمت آیینه ی پاکی ست که می انگارد
به رواق دل من شوق غزلخوانی را

دلم آسیمه ی هجران تو بود و وصلت
تنگ تر کرد بر او عرصه ی حیرانی را

محمد مهدی نورقربانی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۹
معصو مه

نظرات  (۳)

👌👌💖🌹

پاسخ:
🙏❤🌹🍃

چه خوب که وصال باعث شده انقدر زیبا شعر بسرایند :)

پاسخ:
مرسی از نگاه زیبات 🌹❤

چقدر این چند ماه

این وب زیبا هم کمرنگ شده

شاعرا دیگه شعر نمیگن یا شما اشتیاقتون کم شده؟

پاسخ:
هیچکدام.
بیشتر درگیر روزمره گی شدم. فرصت برای زندگی کم شده. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی