خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

اما لازم است...

دوشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۰۵ ق.ظ

می‌خواهم در خواب تماشایت کنم

می‌دانم که شاید هیچ‌وقت اتفاق نیفتد

می‌خواهم تماشایت کنم در خواب

با تو بخواب‌ام

یا به خواب‌ات بیایم

وقتی امواج نرم تاریکی در سرم

غلت می‌زنند

دوست دارم با تو قدم بزنم

در آن جنگل روشن پرتردید

با برگ‌های سبز-آبی

...

دوست دارم آن شاخه‌ی نقره‌ای را به تو بدهم

آن گل کوچک سفید را

کلمه‌ای را که می‌تواند

در میانه‌ی رویا

تو را در برابر اندوه حفظ کند

با تو تا بالای پله‌ها بیایم

و بعد دوباره قایقی شوم

که تو را به سلامت بر می‌گرداند

...

دوست دارم هوایی شوم

که تنها برای یک لحظه

درتو ساکن می‌شود

دوست دارم چیزی شوم

که به چشم نمی‌آید

اما لازم است.

 مارگارت اتوود

ترجمه: مریم آقاخانی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۲
معصو مه

نظرات  (۲)

هرگز حسد نبردم بر منصبی و مالی/الا برآنکه دارد با دلبری وصالی/دانی کدام دولت در وصف می نیاید؟/چشمی که باز باشد هر لحطه بر جمالی...

پاسخ:
چقد چسبید
مرسی
💋💋💋

بوس و بغل محکم عزیز جانم.....

 

 

پاسخ:
فدایت 💋💋💋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی