خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

قدم قدم که به امواج می‌دهم تن خود را...

شنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰ ق.ظ

مخواه بشکنم آن عهد را به این غزل، امّا
سکوت می‌شکند، می‌رسم همین که به دریا

سکون به مرگ می‌انجامد و رکود به برکه
مرا به زندگی آورده‌است عشق به دنیا

نه، مرزهای زمین را نمی‌شناسم از این پس
خوشم که رودم و پایین، خوشم که ابرم و بالا

خوشم -اگرچه در این درّه‌سنگلاخ بریدم-
به رنجِ کندنِ امروز و گنجِ وصل تو فردا

خودم به موج بدل می‌شوم، به آب، به ماهی
قدم قدم که به امواج می‌دهم تن خود را

مرا ببر، ببر آن سو که بی‌کرانِ دو آبی
رسیده‌اند به هم، مثل واقعیّت و رؤیا...
فریبا یوسفی

+دوست داشتم امروز میتونستم شال و کلاه کنم چند روزی برم شمال اما نه می خوام نه می تونم نه میشه. فقط یه رویا بود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۷
معصو مه

نظرات  (۳)

منم چند وقته دوست دارم اما نه میتونم نه میشه فقط رویاست...❤❤💋💋

پاسخ:
🙂
یه مشت آرزو به دل جمع شدیم تشکیل اجتماع دادیم. 😂😂😂

من همین امروز صبح از عسلویه برگشتم خسته‌ی خسته با کلی کار عقب افتاده که این چند روز که نبودم تلنبار شده 

البته سفرهای ما ماموریته ولی کلا سفر غذای روحه:)

پاسخ:
خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان 😍💪
...
اره. کلا جای سفر با هیچی پر نمیشه. ولی خب عمری گذشت و ساخته ایم با نداشتن..🙂

😁🤣😁🤣❤

پاسخ:
😉😉❤❤❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی