خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

بدون شرح

دوشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۵۱ ق.ظ
کنار این‌همه ویران بی‌زبان
کنار این‌همه آئینه
دل شبانه‌ی هر جغد نیز می‌ترکد.
تمام خاک چنین است؟
محمد مختاری
###ه
یادت باشد عاشق را
نه شب تهدید می‌‌کند
نه مرگ
فقط فاصله...!
نیکی فیروزکوهی
###ه
جاذبه‌ای تعطیل‌ شده در من می‌گردد
راه را از رویا می‌گیرد
و عقیم‌ماندنش را با درد، می‌انبارَد.
از چسبیدنِ خواب‌هایم به تنم به صدایم
از به ‌خود آمدن‌های ناگهانی‌اَم می‌ترسم.
عجیب‌بودنِ دریا
عجیب‌بودنِ ماه
و همیشه در راه بودنِ یک خبرِ مهلک.
دلم برای شنیدن همه‌ی صداها تنگ شده است.
چقدر دلم می‌خواهد حرف بزنم
حرف بزنم.
شهرام شیدایی
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۹
معصو مه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی