خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

بازنشر به مناسبت امروز

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹ ق.ظ
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۷
معصو مه

نظرات  (۲)

ســـن یاریمین قاصدی سـن

ایلش ســنه چــــای دئمیشم

خـــیالینی گــــوندریب دیــــر

بسکی من آخ ، وای دئمیشم

آخ گئجه لَـــر یاتمـــــامیشام

مــن سنه لای ، لای دئمیشم

ســـن یاتالــی ، مـن گوزومه

اولـــدوزلاری ســـای دئمیشم

هــر کـــس سنه اولدوز دییه

اوزوم ســــــــــنه آی دئمیشم

سننن ســـورا ، حــــیاته من

شـیرین دئسه ، زای دئمیشم

هــر گوزلدن بیــر گـــول آلیب

ســن گـــوزه له پای دئمیشم

سنین گـــون تــک باتماغیوی

آی بـــاتـــانـــا تــــای دئمیشم

اینــدی یــایــا قــــیش دئییرم

ســـابق قیشا ، یای دئمیشم

گــاه تــوییوی یاده ســــالیب

من ده لی ، نای نای دئمیشم

ســونــــرا گئنه یاســه باتیب

آغــــلاری های های دئمیشم

عمـــره ســورن من قره گون

آخ دئــمــیشم ، وای دئمیشم

یار گونومی گوی اسکیه دوتدی کی دور منی بوشا

جوتچی گوروبسن اوکوزه ,اکوز قویوب بیزو قوشا

 

سن اللینی کئچیب یاشین, من بیر اوتوز یاشیندا قیز

سویله گورک اوتوز یاشین,نه نسبتی اللی یاشا

 

سن یئره قویدون باشیوی من باشیما نه داش سالیم

بلکه من آرتیق یاشادیم نئیله ملی , دئدیم یاشا

 

بیرده بلالی باش نچون باشینا سوپورگه باغلاسین؟

بورکی باشا قویان گرک بورکونه ده بیر یاراشا

 

بیرده کبین کسیلمه میش سن منه بیر سوز دئمه دین

یوخسا جهازیمدا گرک گلئیدی بیر حوققا ماشا

 

دئدیم قضا قدر گلیب تاپیب, بیر ایشیدی اولوب گئچیب

قوربانام او آلا گوزه , حیرانام او قلم قاشا

 

من کی اوزومده بیر گناه گورمه ییرم چاره ندیر

پیس بشرین قایداسیدی یاخچینی تاپسا دولاشا

 

دوستا مروت ائتمه لی دوشمنینان گئچینمه لی

قایدا بودیر حییف دگیل بشر یولون آزیب چاشا؟

 

من ده سنین دای اوغلووام, سن ده منیم بیبیم قیزی

گویول باخیرسا گونشه, گوزده گرکدیر قاماشا

 

ایندی بیزیم مارال کیمی اوچ بالامیز واردی گرک

آتا آنا ساواشسادا اونلارا خاطیر باریشا

 

هرکیشی یه عیالی ده اوز جانی تک هوروکله نیب

هدیه ده اولماز ائله سین عیالی قارداش قارداشا

 

بو دنیا بیر یول کیمیدیر بیز آخرت مسافری

کجاوده هاماش گرک اوز هاماشیلن یاناشا

 

آخرتی اولانلارین دنیاسی غمسیز اولمئیوب

سئل دی گلر آخار کئچر آمما گرک آخیب داشا

 

مثل دی (یئرکی به رک اولور اوکوز اوکوزدن اینجییور)

هی دارتینیر ایپین قیرا یولداشیلان بیر ساواشا

 

بیزیمده روزیگاریمیزیاماندی بیزده عیب یوخ

بلکه وظیفه دیر بشر قونشولارینان قونوشا

 

حق حیات یوخ داها بیزلره چوخ بویوک باشی

زیندانیمیزدا حق قیمیز بیر باجا تاپساق تاماشا

 

آمما اونون شماتتی اللها خوش گلمیوبن

گئتدی منیم حیاتیمی ووردی داشا چیخدی باشا

پاسخ:
😍😍😍
👏👏👏
فوق العاده بود
ممنون
❤🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی