خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

حسین صفا

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۴۰ ب.ظ

هوای تشنه‌ی تابستان عرق نکرده که مرد از تو! چگونه این همه آغوشی؟

نگاه کرکره‌ها پایین دهان پنجره‌ها باز است چرا لباس نمی‌پوشی؟

 

درون ساقه‌ی رگ‌هایت هزار باغ هلو داری ترش زبانی و شیرینی

برون گرایی و توداری و سخت خوشگل و غمگینی و سخت خسته و خاموشی

 

هزار پیله‌ی بارانی مرا از این همه تنهایی

هزار میله‌ی زندانی مرا از این همه تنهایی

هزار بوسه‌ی طولانی تو را به آن طرف از گوشی

 

سرم پیاله شد از دستت سرم پیاله‌ی دستت شد

پیاله مست شد از دستت سیاه‌مست چه‌ها در دست!

پیاله سر برود خوب است؟! چرا شراب نمی‌نوشی؟

 

تو را که چاه‌کن‌ات هستم درون چاه می‌اندازم

ولی طناب تو را هرگز رها نمی‌کنم از دستم

تو خود مقنی من هستی که از درون تو می‌جوشی

 

اگرچه خدشه ندارد جان قصور از من دیوانه‌ست

اگرچه خدشه ندارد عشق قصور از من دیوانه‌ست

قصور از من دیوانه‌ست به هر دلیل که مخدوشی

 

دو تا پرنده‌ی خواب‌آلود در آسمان شراب‌آلود...

و در اتاق عمل، دردی پرنده‌های حواسش را بدون واهمه پر می‌داد درون شربت بیهوشی

 

دهان گشودی و دندانت جرقه‌ای زد و عالم سوخت

و از حرارت دستانت لباس‌های تو کم کم سوخت

چه بارها که تو را گفتم مرا بپوش و نمی‌پوشی!

حسین صفا

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۵
معصو مه

نظرات  (۲)

ببین بانو جان !از این به بعد شعرها رو بخون ...خیلی حال خوشی هست وقتی با صدای خودت خط می برم شعراتو ...

 

عالی بود ...

"ولی طناب تو را رها نمیکنم از دستم "...❤

پاسخ:
من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم...
ولی چشم بانو جان. توجهت خیلی منته سر من.
❤❤❤

هوای تشنه ی تابستان 

عرق نکرده که مُرد از تو .....

 

سیاه مستِ چه ها در دست 

پاسخ:
ممنون از تذکرتون
بتونم دوباره ضبطش میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی