خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

من تو را...

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲ ب.ظ

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۳
معصو مه

نظرات  (۸)

...

:)

پیداش میشه

پاسخ:
قرار بود پیدا بشه گم‌ نمیشد. 

خیلی زیبا بود :) داشتم فکر میکردم اگر هم تشبیه معشوق به آسمان بوده باشه نشنیدم :)

پاسخ:
نوشته هاش همیشه همینقدر بدیعن. 

خوشا پیدا شدن در عشق ..ـ

پاسخ:
زیبا

بیشتر میشه ازش عشق الهی رو دریافت کرد تا عشق زمینی(:

 

پاسخ:
فک کنم نویسنده اش بشنوه خوشحال بشه
۲۳ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۲۹ هیـ ‌‌‌ـچ

مثل پرنده‌ای که لونه گم کرده، منم او را گم کردم...

پاسخ:
بعضیا عمدا میرن یه جاهایی قایم میشن که مجبورمون کنن گم بشیم. 
تهشم نمیدونیم خودمونو بیخیال شیم یا اونارو... 
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۰۱:۳۷ ابر بر باد رفته

بعضی ابرها از ترس خیس شدنت میرن یجایی تنهایی گربه مبکنن... فکر میکنی از تو فرار کرده، ولی هنوز از دور نگات میکنه...

پاسخ:
حالا دو خط نوشته رو با خاک یکی نکنیم هم چیزی نمیشه. 
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۱۳ ابر باد برگشته

حالا در برابر همه چیز جبهه نگیریم نمیشه!!

اول تا آخر داستان این بود که نه کسی قایم شد و نه کسی گم. گاهی برای فهمیدن واقعیت باید مجال کافی صرف شود

😍😍😍🌷🌷🌷

پاسخ:
❤🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی