خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

از روی زمین به آسمان می بارند...

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۵۱ ب.ظ
 
گفتند:«کلاغ» ، شادمان گفتم:«پر»
گفتند:«کبوترانمان» ، گفتم:«پر»
گفتند:« خودت» ، به اوج اندیشیدم
در حسرت رنگ آسمان گفتم:«پر»

گفتند:«مگر پرنده ای؟» ، خندیدم
گفتند:« تو باختی» و من رنجیدم
در بازی کودکان فریبم دادند
احساس بزرگ پر زدن را چیدم

آن روز به خاک آشنایم کردند
از نغمه ی پرواز جدایم کردند
آن باور آسمانی از یادم رفت
در پهنه ی این زمین رهایم کردند
***
حالا، همه عزم پر گرفتن دارند
دستان مرا دوباره می آزارند
همراه نگاه مات و بی باور من
از روی زمین به آسمان می بارند

گفتند:«پرنده» ، گریه ام را دیدند
دیوانه ی خاک بودم و فهمیدند
گفتم که :«نمی پرد»، نگاهم کردند
بر بازی اشتباه من خندیدند
نغمه رضایی
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۳
معصو مه

نظرات  (۸)

تعجب نمی کردیم شب در خانه بخوابیم صبح در آسمان دریا جنگل بیدار شویم

با نوک زدن ابرها ماهیان پرندگان.

در را - که مه گرفته زنگ زده خزه بسته - باز کنیم

بیرون سفیدی مطلق باشد


تعجب نمی کردیم شب بخوابیم صبح با لباسِ، تنِ، حافظه ی کسی دیگر بیدار شویم

همه به یاد داشتیم:

که شب باید خوابید

روز باید بی تعجب زندگی کرد

مثل موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه
چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی

هوروش بند دلم پریشونه

۱۳ آذر ۹۹ ، ۱۷:۳۳ هیـ ‌‌‌ـچ

پست و کامنتای زیرش یه طوری خوب بودن که نمی‌دونم چی باید بگم واقعاً جز: احسنت! :)

بمونی برامون رفیق :)

پاسخ:
لطف داری رفیق!
حرف دل بودن. 
فصل ناهنجاریست فصل بی برگی باغ... 

من پَر

و تو پر

و هر که در اینجاست ..پَر

 

افکارِ گره خورده به آدمها.. پَر

 

انگار کسی یواشکی میگوید

خوابند و ندانند که فرداها پَر

پاسخ:
متوجه منظور شعر نشدم و چون حس نکردم مرتبط با پست باشه نتونستم جواب بدم. ببخشید.

این یکسال مثل برگریزان پاییز آدمها ریختند و از زمین به آسمان پر کشیدند ...جای همشون خالی ست ...

حزن انگیز بود ...

پاسخ:
پر واز کردند..
پرواز کردند...
خدایا! بسه دیگه، خسته شدیم... 

غم از تو دور عزیز جانم 🌹


دوباره به پرواز و آسمان بیاندیش ...

پاسخ:
از شما و عزیزانت هم 🌹
دیگه معنی پرواز هم توو لغتنامه مون عوض شد..
مهمه پریدنه😉😘😘😘
پاسخ:
بستی که‌ بپریمونیااا
😂😂😘😘😘

تو عشق خودمی ❤❤💚💚💜💜💙💙💛💛💋💋😘😘

میام تو رو میخونم و بیان رو میبندم ...

پاسخ:
من فداتمم ♥️♥️♥️❤❤❤🎈🎈🎈💖💖💖💕💕💕💓💓💓💗💗💗💝💝💝💞💞💞❣❣❣

منت میگذاری. قدمت سر چشممه. 💋💋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی