خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

خاکستری رها در باد

...بیا شویم چو خاکستری رها در باد ... من و تو را برساند مگر نسیم به هم...

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره می‌کند
پلکی نگاه بر منِ آواره می‌کند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامه‌های تو را پاره می‌کند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

چشم تو را اگر چه خمار آفریده‌اند 

آمیزه‌ای ز شور و شرار آفریده‌اند

 

از سرخی لبان تو ای خون آتشین 

نار آفریده‌اند، انار آفریده‌اند

 

یک قطره بوی زلف ترت را چکانده‌اند 

در عطردان ذوق و بهار آفریده اند

 

زندانی است روی تو در بند موی تو

ماهی اسیر در شب تار آفریده‌اند

 

مانند تو که‌ پاک ترینی فقط یکی

مانند ما هزارهزار آفریده‌اند

 

دستم نمی‌رسد به تو ای باغ دور دست 

از بس حصار، پشت حصار آفریده‌اند

 

این است نسبت تو و این روزگار یأس:

آیینه‌ای میان غبار آفریده‌اند

سعید بیابانکی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۶
معصو مه

نظرات  (۹)

دو دستت را به من بسپار
که با آن ها
دلِ خود را نگه دارم

محمود درویش


تو کجایی که چهره‌ات باغی‌ست/که از هزار پنجره نور می‌وزد هر صبح!...

 

💝💝

پاسخ:
💜💜💜💞💞💞
پروانه ات خواهم ماند...

زندانی است روی تو در بند موی تو

ماهی اسیر در شب تار آفریده اند

 

وای چقدر دلنشین بود این بیت لذت بردم🌷🌿

پاسخ:
🙂❤

دستم نمیرسد به تو ای باغ دور دست...

👍

پاسخ:
🙂❤
🙏🌹

♥️♥️♥️♥️♥️🌹🌹🌹🌹

پاسخ:
💝💝💞💞

همان عنوان :")


مرا هزار امید هست و هر هزار تویی...

پاسخ:
💟💟💟

مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد ..

هرچیزی که رنگ عشق بگیرد ، زیباترین زیبایی هاست ..

پاسخ:
درسته
ممنون از توجهت
🌹❤

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده درآب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست(:

پاسخ:
🌹❤
۱۸ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۳۱ مترسک هیچستانی

ولی من همچنان با ذوق و شوق پیگیر مطالب اینجام :)

پاسخ:
لطف داری شما و دوستان 🙏❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی